27 januari 2014 Claim Your Aim

Met die kleuren van Monster Energy!

Huisstijl, website & promotie VPAG

Erwin Von Pickartz werkte eerst jarenlang voor Finenzo en besloot op een zekere dag in dezelfde branche voor zichzelf te beginnen. Via via kreeg hij Claim Your Aim aanbevolen voor de ontwikkeling van zijn huisstijl en website. “De naam wordt Von Pickartz Advies Groep, VPAG afgekort. En ik vind die kleurencombinatie van Monster Energy zo mooi!” luidde zijn briefing aan ons. Daar wisten wij wel raad mee:

Speels professioneel

De gifgroene kleur die Erwin voor ogen had, is niet gebruikelijk in de financiële wereld. Veel financieel juridisch adviseurs kiezen bijvoorbeeld vaak voor blauw. Een kleur die volgens de kleurenpsychologie een gevoel van betrouwbaarheid oproept. Zo zou de keuze voor gifgroen VPAG in ieder geval doen opvallen, maar het was aan ons om toch een zakelijk en professioneel geheel van het logo te maken. Daarom stelden we er een schreef-lettertype tegenover. Zo creëerden we ons inziens toch een speelse doch professionele uitstraling. Deze uitstraling was gelijk raak, dus konden we vervolgens ook gelijk doorvoeren in de huisstijldocumenten, autostickers, gevelreclame, aanstekers, pennen, nieuwsbrieven en website die wij geleverd hebben.

"Alles is zoals wij het graag willen hebben."

Ook een huisstijl en website nodig?