We houden bij Claim Your Aim allemaal van Deventer, creatief bezig zijn, een drankje op z’n tijd en zonnige bestemmingen. Maar nooit gedacht dat al deze ingrediënten nog eens samen zouden komen in een zakelijke opdracht. Toen Janneke Rutten van Intense Wines ons benaderde, was het zover. Of wij een campagne voor een exclusieve wijncollectie wilden verzorgen en tevens beschikbaar waren om daarvoor samen naar Saint Tropez te vliegen. Daar hoefden wij vanzelfsprekend niet lang over na te denken. In nog geen drie maanden tijd maakten wij vervolgens diverse video’s, social visuals, een folder en optimaliseerden wij de website voor Tropez Wines. Hieronder enkele voorbeelden.
Life’s meant to be fun
Soms vergeten we in alle hectiek en werkstress nog wel eens waar ‘t leven echt om draait: plezier maken, liefhebben, genieten, goed gezelschap en af en toe een beetje gek doen. After all…life is meant to be fun! Voor de aanprijzing van Tropez Wines wilden we mensen daar weer even goed aan herinneren. In alle uitingen hebben we daarom ingespeeld op deze emotie en behoefte. En eerlijk is eerlijk, het helpt dan ook wel heel erg dat hun wijnen (en ook zeker de Ice Tropez Cocktail) ook verrekte lekker zijn. De wetenschap dat je mensen dit genot gaat brengen, maakte deze opdracht nóg leuker dan ie aanvankelijk al leek te zijn.
"Jullie hebben de kwaliteit en uitstraling van Tropez Wines geweldig goed doorvertaald."