Paal 8 Hotel aan Zee

Na de overname van Paal 8 Hotel aan Zee op Terschelling wilden de nieuwe eigenaren met diverse concepten het hotel nieuw leven inblazen. Aan ons de taak hun goede ideeën vorm te geven en grandioos te maken met uiteraard als doel zoveel mogelijk gasten aan te trekken. Paal 8 Hotel aan Zee heeft qua locatie, luxe en omvang de potentie om het populairste hotel van Terschelling te worden (als het dat overigens intussen al niet is).

Creatie

Een 4-sterren hotel aan zee op het leukste eiland van Nederland verdient een luxe en tegelijkertijd toegankelijke uitstraling. Het verlangen naar verwennerij moet immers gecombineerd worden met de geruststelling van betaalbaarheid. Kleuren(psychologie) en lettertypen vormen dan al belangrijke ingrediënten, maar ook goede, scherpe en bruikbare foto’s zijn essentieel.

We maken in uitingen voor Paal 8 onderscheid in op zichzelf staande eenmalige events en terugkerende concepten. Het hotelconcert van Alain Clark bijvoorbeeld kreeg een iets andere uitstraling dan alle culinaire arrangementen die meer dan eens worden aangeboden. We kozen voor een goud-beige kleur voor elegantie, in combinatie met blauw ten behoeve van betrouwbaarheid en een associatie met de zee.

Vormgeving

Tactiek

Mensen die al eens hebben genoten van een overnachting bij Paal 8 vormen een belangrijke doelgroep. We mogen hen periodiek benaderen via digitale nieuwsbrieven.

Mensen die graag naar Terschelling gaan, maar niet (altijd) voor Paal 8 kiezen, vormen tevens een interessante doelgroep. Zij begeven zich regelmatig op de boot naar het eiland. Daar proberen wij hen tijdens de overtocht te bereiken middels video-advertenties die continu afgespeeld worden op tal van televisieschermen.

Mensen die al eens hebben genoten van een overnachting bij Paal 8 vormen een belangrijke doelgroep. We mogen hen periodiek benaderen via digitale nieuwsbrieven. Mensen die graag naar Terschelling gaan, maar niet (altijd) voor Paal 8 kiezen, vormen tevens een interessante doelgroep. Zij begeven zich regelmatig op de boot naar het eiland. Daar proberen wij hen tijdens de overtocht te bereiken middels video-advertenties die continu afgespeeld worden op tal van televisieschermen.

Resultaten

Het belangrijkste is natuurlijk dat het hotel bij ieder arrangement tot zover volgeboekt was. Voor vakidioten als wij is het echter ook wel erg leuk om van zowel opdrachtgever als mensen om ons heen regelmatig te horen dat het er allemaal puntgaaf uitziet. Doeltreffend fraaie uitingen, met bovenal natuurlijk veel blije gasten die dankzij Paal 8 terugkijken op een heerlijk verblijf.