Moedermerk
Opdrachtgever CCS Energie-advies is in meerdere sectoren actief. Ons eerste advies was om in ieder geval alle agrarische innovaties onder één paraplumerk aan te bieden. Zo konden we het overkoepelende moedermerk genaamd ‘Bio-Line‘ ook ‘agrarisch laden’ en vanuit één gedachtegoed communiceren in plaats vanuit meerdere producten.
Een beweging op gang brengen
De uitvindingen van Bio-Line vragen volgens ons om een breed gedragen missie. Dé oplossingen voor ons stikstof- én gasprobleem zijn nota bene voorhanden. Door vooral het win-win-win-vooruitzicht te benadrukken, willen we (meer) draagvlak creëren. En in tijden waarin biogas- en stikstof-gerelateerde zoektermen populair zijn, mag een doelgerichte SEA- & SEO-strategie natuurlijk niet ontbreken.
De boer op gaan
We schrijven een merkverhaal en creëren een huisstijl, website en zowel diverse offline als online uitingen. En als het moedermerk eenmaal is vormgegeven en geladen, is het tijd om ‘de boer op te gaan’. Bio-Line zelf stuurt medewerkers buitendienst op pad. Wij voorzien hen van doeltreffend drukwerk en beursmaterialen.
Online strategie
Ook op het wereldwijde web zetten we in korte tijd grote stappen. Dankzij een gouden URL, link-building, zoekmachineoptimalisatie (SEO) en advertenties in Google (SEA) en agrarische vakmedia is het nieuwe merk binnen no-time goed vindbaar. Zo komen er wekelijks aanvragen binnen voor de baanbrekende innovaties van Bio-Line.