19 november 2015 Claim Your Aim

Totaalpartner in interieuroplossingen

Conceptcreatie Rijvo

Ooit begonnen als tegelhandel is Rijvo de laatste decennia uitgegroeid tot totaalpartner in interieuroplossingen. Met vakkundige adviseurs, bouwkundigen, tegelzetters, stukadoors, interieurontwerpers, bouwmaterialen, verfsoorten en prachtige showrooms in Purmerend en Haarlem tref je bij Rijvo álles voor je interieur onder één paraplu. Maar door groei en diverse overnames werd deze paraplu volgens eigenaar Gerard te groot. Hij vroeg zich af of mensen Rijvo niet altijd zouden zien als tegelspecialist, terwijl ze intussen zó veel meer te bieden hebben. Hij schakelde Claim Your Aim in om de marketing voor Rijvo te verzorgen en tevens na te denken over een overkoepelend concept. We hebben een mooie stijl neergezet met talloze creaties.

Naam ondergeschikt

De naam van je bedrijf of concept. De ene breekt z’n hoofd erover. De ander heeft ‘m gelijk te pakken. De ene is er naar verloop van tijd op uitgekeken en denkt na over een naamswijziging. De ander blijft er voor altijd steevast achter staan. Ook Claim Your Aim heeft een naamswijziging overwogen. Uiteindelijk hebben we daar vanaf gezien. Rijvo gelukkig ook. Een naam is maar een naam. Het gaat uiteindelijk om je drijfveer, onderscheidend vermogen, marketing en vooral (de kwaliteit van) je aanbod. Zolang mensen zich daardoor aangetrokken voelen, is een naam ondergeschikt.

"Dit topteam heeft een geweldige klus geklaard!"

Kunnen we iets voor jou betekenen?