Tropez Wines


Aim: naamsbekendheid in Nederland vergroten

Tropez Wines

Heerlijke wijnsoorten uit Saint Tropez die al vele awards in de wacht hebben gesleept en zeer populair zijn in meer dan 50 landen wereldwijd. Met name hun Ice Tropez geniet veel bekendheid in zonnige landen.

Doel / Aim

Het wijnmerk in Nederland introduceren en binnen drie maanden tijd zoveel mogelijk naamsbekendheid en verkopen realiseren.

Aanpak

Om naamsbekendheid te creëren hebben we prikkelende videoproducties gemaakt, de media geactiveerd, de website geoptimaliseerd, sociale media kanalen opgezet en diverse promotiematerialen ontwikkeld.

Resultaat

Onze inspanningen resulteerden o.a. in een verhoging van de websitebezoeken, volgers en naamsbekendheid van het merk. 

 

/ Commercial

/ Aftermovie Taste of Amsterdam

/ Stoute teaser
 Tropez Wines Catalogus
 Tropez Wines Social Media Beheer

/ Interview met wijnmaker

Zomerse teaser

/ Digital catalog
 Tropez Wines Website Styling

 

"Creativity is a wild mind and a disciplined eye"

Slimme samenwerkingen

Wij spreken veel liever over samenwerkingspartners dan klanten en geloven met volle overtuiging in co-creatie. Door goed samen te werken kunnen doelen beter en sneller bereikt worden. Enkele voorgangers die met succes zo'n samenwerking zijn aangegaan:

De Boerinnen Kalender

EEN PROJECT VOOR ONS IN PETTO?

We laten ons graag uitdagen...

Kennismaken?