30 maart 2015 Claim Your Aim

De inmiddels bekendste wasstraat van NL

Design & drukwerk voor Matz Carwash

Er was eens een wasstraat met een zeer gedreven eigenaar genaamd Martin Kniest. Een wasstraat met een prachtig logo, ontworpen door onze collega’s van Studio Wonder. Een wasstraat die dankzij een indrukwekkende documentaire jaren later zou uitgroeien tot de bekendste wasstraat van Nederland. Zes jaar ervoor werd Claim Your Aim benaderd voor de creatie van enkele huisstijldocumenten, promotiematerialen en instructieborden.

Matz Social

Begin 2021 was de documentaire ‘De Wasstraat’ op televisie. In vijf afleveringen maakte Nederland kennis met ‘de washelden’ van Matz Carwash. Martin Kniest heeft Matz Carwash doen uitgroeien tot een sociale werkplek waar veel mensen met een overbrugbare afstand tot de arbeidsmarkt een kans krijgen. Hij heeft hiermee veel ondernemers geïnspireerd en wordt in het kader van MVO door veel bedrijven benaderd om zijn kennis te delen. Zodoende is Matz Social ontstaan, waarvoor Claim Your Aim in 2021 de conceptcreatie mocht verzorgen.

"We zijn ontzettend blij met het resultaat en jullie geleverde werk!"

Kunnen we ook voor jou iets betekenen?