Daar bleef het echter niet bij, want we mochten vervolgens ook het volledige concept nieuw leven inblazen met een nieuwe huisstijl, positionering, promotiematerialen, foto’s & video’s. We besloten o.a. het domein van ‘krijtverfspecialist’ te ‘claimen’.
Own je niche
Met ons brede aanbod aan diensten geven wij zelf niet per se het goede voorbeeld, maar we helpen onze opdrachtgevers wel graag met het ‘ownen’ van een domein, een niche, een expertise. Hiermee laat je jouw potentiële klanten weten waarvoor ze nou écht bij jou moeten zijn. Zo hebben we Droom & Daad gepositioneerd als ‘krijtverfspecialist’. Het grootste deel van de omzet kwam immers voort uit krijtverf van het populaire merk ‘Annie Sloan’.
"Oh wat ben ik blij met jullie. Hulde, hulde, hulde!"
Eigenaresse Hens had jaren geleden al heel slim de domeinnamen anniesloan.nl en anniesloankrijtverf.nl geclaimd. Hierop bouwden wij externe landingspagina’s. Daarnaast lanceerden en optimaliseerden we de nieuwe webshop op krijtverfspecialist.nl. Zodoende bemachtigde Droom & Daad een sterke positie in Google. Inmiddels is het bedrijf verkocht en werken wij onder een nieuwe huisstijl ook voor de huidige eigenaar die, naast die van z’n eigen investeringen, ook nog steeds de vruchten plukt van Hens haar investeringen destijds.