Wat doe je als je een zeer gewild technisch meesterbrein hebt en bij diverse multinationals een vast contract kunt krijgen, maar tegelijkertijd juist zo van afwisseling en reizen houdt? Nou, dan doe je dus bijvoorbeeld wat Jan-Willem Gerdingh deed. Hij schreef zichzelf in bij de KVK en verhuurt zichzelf sindsdien aan diverse grote bedrijven over de hele wereld. Voor zijn huisstijl en website benaderde hij Claim Your Aim. We hebben zijn liefde voor techniek en reizen in zijn huisstijl verwerkt.
WERELDWIJze VAKMAN
‘Gerdingh Commissioning Services & Technical Support’ beschikt over unieke kennis en decennialange ervaring. Hiermee behoort hij tot de zeldzame technici die ook uit de voeten kan met complexe en ‘relatief oude’ technische installaties. Een interessante niche waardoor hij vrijwel nooit zonder werk zit. Desondanks wilde hij wel graag professioneel voor de dag komen en liet hij door ons een toepasselijke identiteit neerzetten.
"Dat ziet er fantastisch uit, ik ben erg enthousiast! Mooi ruim en duidelijk opgezet, echt top. "