Ooit bedacht welk groot idee er achter de stad Deventer schuil gaat? Als Hanzestad stond samenwerking en handel centraal. En dat zie je nu nog terug in het stadsbeeld. Vandaar ook dat wij ons als conceptbureau in het centrum op onze plek voelen. Het past bij dat wat wij willen vertegenwoordigen. Maar… hoe zit dat bij jou? Wat wil jij uitdragen?
Waar marketing voorheen trendbepalend was, is het steeds meer trendvolgend geworden en ingehaald door ‘concepting’. Maar wat houdt ‘concepting’ dan precies in? Merkstrateeg Brahma Ramsodit legt het uit als “een idee dat leidt tot een familie aan ideeën“. Hieronder lichten we onze interpretatie van concepting nader toe.
Benieuwd naar onze skills?
Claim Your Aim bedenkt, ontwerpt, filmt, print en promoot. Als conceptbureau zijn we er om het gedachtegoed van MKB’ers en ondernemers te vertegenwoordigen. Zo compleet als maar kan. Want een goed idee is als onze Hanzestad waar levendigheid in huist. Dat moet eruit. Vanuit hartje Deventer werken we daarom aan jouw groei. Investeren we in het uitzicht dat jij verdient.
Zo gaan wij te werk.
Bij iedere uitdaging werken we volgens het door ons ontwikkelde CYA-model. In de ‘Claim’ verwoorden we jouw doelen, doelgroepen en ambities. Vervolgens gaan we onder ‘Your’ kijken hoe we dit idee eigen kunnen maken. Wat is jouw (merk)verhaal? Dan richten we ons vizier. Waar laten we jouw plan tot leven brengen? Via welke kanalen bereiken we jouw doelgroep?