Deventer kent vele gezichten. Hier kom je allerlei types tegen. Elk met een ander verhaal. Juist dat maakt ons rijk. Bij Claim Your Aim kom je net zo goed verschillende specialisten tegen. Samen vormen we een hechte club creatievelingen. Maar los van elkaar hebben we allemaal een ander verhaal te vertellen. En geeft iedereen op zijn of haar eigen manier kleur aan zijn expertise. Meet the team en ontdek waar onze communicatiespecialisten zich in Deventer laten inspireren.

Creatieve vakmensen met uiteenlopende expertises.
Afzonderlijk bijzonder en samen opvallend sterk;
in het realiseren van interactie tussen mens, media en merk.

Communicatie­specialisten

Het beste in mensen en bedrijven naar boven brengen. Niet alleen doen waar we goed in zijn, maar ook waar we blij van worden. Door een doel eigen te maken. Een verbinding te realiseren tussen doelgroep en bedrijf. Uitblinken in het creëren van doeltreffende communicatiemiddelen. Als conceptbureau zijn we een totaalpartner in creatie van marketingcommunicatie. We werken volgens het door onszelf ontwikkelde CYA-model met in fase 1 ruimte voor strategie, de creatie van communicatie in fase 2 en promotie in fase 3. Alles in dienst van jouw doel.

Voor iedere uitdaging

Goede ideeën grandioos maken. Daar hebben we zelf de skills voor in huis, maar we putten waar nodig ook graag uit ons sterke netwerk.
Deventer bruist van de makers en creatievelingen die wij met regelmaat betrekken als onze ‘flexibele schil’.

Roots

Claim Your Aim is opgericht door Stef Bloo die in 2010 zijn diploma “Toegepaste communicatiewetenschap” behaalde aan de Universiteit Twente. Geïnspireerd door de vergaarde kennis ging hij gelijk aan de slag als ondernemer. Beginnend bij zijn interesse in reclamepsychologie en constante behoefte om mensen te helpen, was de missie van Claim Your Aim geboren: doelen realiseren op het gebied van marketingcommunicatie.

Vanuit zijn geboortestad Deventer lanceerde hij een maandelijks magazine in de gemeente Voorst, waar hij opgroeide. In datzelfde jaar bedacht en lanceerde hij De Boerinnen Kalender. Het magazine “Haantje de Voorste” werd twee jaar later verkocht. De Boerinnen Kalender wordt nog steeds jaarlijks succesvol uitgegeven door Claim Your Aim. Beide projecten leverden Stef en z’n team een sterk netwerk op. Een fundament om het huidige conceptbureau op te bouwen.