Video’s winnen steeds meer terrein. Zeker sinds heel de wereld dankzij het coronavirus ‘online moest gaan’ en veelvuldig met ‘videocalls’ te maken kreeg. Maar ook pre-corona waren generaties Y en Z al meer visueel ingesteld dan ooit tevoren. Lappen tekst zijn voor hen verleden tijd en vlogs worden steeds populairder. Deze trend werd ook door Bouwmensen Deventer opgemerkt. In samenwerking met Dikke Titels ontwikkelde het bedrijf een vlogconcept genaamd ‘Johandig’, waarin Johan periodiek handige bouwtips met zijn kijkers deelt. Claim Your Aim werd benaderd voor de productie van de introductievideo.
PROMOTIEMATERIALEN
Bouwmensen Deventer kreeg ontzettend veel leuke reacties op de introvideo van Johandig. Terwijl een gespecialiseerd collega-bedrijf zich ontfermde over de verdere vlogproducties, mochten wij aan de slag met een aantal andere promotiematerialen. Zo maakten we een mooie folder en een nieuwsbrief-template waar zij zelf verder mee uit de voeten konden.
"We krijgen geweldig leuke reacties op de door jullie gemaakte promotiematerialen, complimenten!"