10 oktober 2020 Claim Your Aim

Sh*t, corona… doorpakken of niet?

Conceptcreatie bij Ruysch

Twee broers met een gezamenlijke en lang gekoesterde droom: een eigen horecaconcept opzetten. Met beiden de nodige ervaring op zak gingen Sander en David Mammen op zoek naar een geschikte locatie. Perfect, een echtpaar dat graag met pensioen wil, na decennialang een prachtige zaak te hebben opgebouwd in Lieren. De klik is er. De wil is er van beide kanten ook. Overeenkomsten worden opgesteld. Maar dan…corona. Gewoon doorpakken of terugkomen op een mondelinge toezegging? De kans is te mooi om te laten liggen, de locatie is geniaal en het coronavirus zal vast gauw overwaaien…toch? Ze gingen ervoor en schakelden Claim Your Aim in voor de conceptcreatie. Het was af en toe achter de oren krabben, maar van spijt geen sprake.

Bewonderenswaardig

Mede dankzij de bestelwebsite die wij met spoed gerealiseerd hebben, kwamen Sander & David zonder heftige kleerscheuren de coronacrisis door. Maar vooral veel lof voor de heren zelf hoor. Wat hebben zij ongelooflijk veel en bewonderenswaardig werk geleverd samen. De goede naam van ‘De Nieuwe Ruysch’ is niet alleen voortgezet, maar zelfs versterkt. Alleen dan op ons aanraden onder de naam ‘bij Ruysch’, met behoud van het logo. Je wilt immers enerzijds de naamsbekendheid van een ruim 100 jaar oude zaak niet kwijtraken, maar anderzijds ook vernieuwen.

"Mede dankzij Claim Your Aim hebben we de corona-sores overleefd. En hoe, topwerk!"

De lichte tweak van de bedrijfsnaam pakt nu leuk uit in alle communicatie ‘bij Ruysch’. Zo hebben we dit speels verwerkt in álle denkbare uitingen die wij voor deze horecatoppers hebben mogen ontwerpen, ontwikkelen en/of drukken. Van menukaarten, huisstijl, bedrijfskleding en gevelreclame tot de (bestel)website, flyers, spandoeken, borden en vlaggen. Sander & David, bedankt voor het vertrouwen. Het gaat ongetwijfeld een groot succes worden ‘bij Ruysch’!

Kunnen we jou ook ergens mee van dienst zijn?