Van betaald (zaal)voetballer naar hypotheekadviseur… dat is nog eens een carrière-switch! We hebben het dan over Anouk Roest die langzamerhand over zijn leven na het voetballen moest gaan nadenken. Anouk is een bijzondere man met een opvallende contradictie: hij is namelijk een rationeel gevoelsmens. Hij is zakelijk gezien goed in het analyseren en beoordelen van data en financiën, maar is in zijn privéleven iemand die alles op gevoel doet en de dag plukt die hij leeft. Zo koos hij ook op gevoel (en een warm aanbevelen van Qompast, waarvoor dank) voor de expertises van Claim Your Aim.
Als groot voetballiefhebber keek Anouk altijd graag naar Francesco Totti en zijn AS Roma. Niet altijd vanwege hun voetbaltechnische combinaties, maar wel altijd vanwege de prachtige kleurencombinatie van de club. Zijn opdracht aan ons was om deze kleuren in zijn huisstijl te verwerken en als beeldmerk wellicht iets van een professioneel en vriendelijk wapen voor zijn bedrijf te ontwerpen. Dat is ons goed gelukt. En dat zeggen we niet alleen zelf, maar werd gelukkig ook door Anouk beaamd. Met het logo als fundament voor de identiteit van zijn bedrijf ontwikkelden wij zijn huisstijl en website.
"Wow, ik ben mega enthousiast. Dankjewel!"