Een stad groeit niet in één dag. Nee, die ‘vindt’ zijn plek met de tijd. Ze groeit dankzij visie en inzet. En zo brengen we ook graag jouw ideeën tot leven. Die maken we groots door samen met jou alles op te pakken: van plan tot promotie. Tijdens dit traject maken wij gebruik van ons eigen model, opgedeeld in 3 fases:

CLAIM

Waar gaat jouw idee over? Wat is de claim van jouw plan? Waarom heeft wie hier behoefte aan? Samen zetten we jouw doel, doelgroepen en ambitie op papier richting een doeltreffende strategie.

#idee #onderzoek #strategie

Fase 1 voorbereiden?

  • Wat is de claim/essentie van jouw plan?
  • Wat is het doel?
  • Wie is jouw doelgroep?
  • Wat is het profiel van jouw ideale klant?
  • Waarom heeft deze doelgroep behoefte aan jouw concept?
  • Wie zijn je concurrenten in de branche?
  • Waarin onderscheidt jouw concept zich van soortgelijke?
  • Wat is jouw ambitie? Waar staat het concept over vijf jaar?

YOUR

We maken het van jou! De creatiefase. We gaan aan de slag met jouw concept. Daarbij vertalen we jouw merkverhaal naar alle benodigde communicatie­middelen voor de volgende fase.

#concepting #creatie #communicatiemiddelen

Fase 2 voorbereiden?

  • Hoe kunnen wij dit concept ‘eigen’ maken voor jou?
  • Wat kenmerkt jouw concept en/of de mensen erachter?
  • Is er al een huis- of campagnestijl voorhanden?
  • Welke kleuren of kleuren­combinaties vind jij mooi?
  • Hou je van ronde of strakke vormen?
  • Welke communicatie­middelen & kanalen heb jij al in gedachten?
  • Is er al voldoende bruikbaar beeldmateriaal voorhanden?

AIM

We richten ons vizier. Waar laten we jouw plan tot leven komen? Waar begeeft jouw doelgroep zich? Het is nu tijd om de boer op te gaan en jouw doelgroepen te bereiken. Om mensen te raken met jouw merkverhaal.

#vizier #promotie #bereik

Fase 3 voorbereiden?

  • Waar begeeft jouw doelgroep zich?
  • Wat lezen ze? Wat kijken ze? Welke kanalen gebruiken ze?
  • Van welke communicatie­kanalen maak jij al gebruik?
  • Met welke statistieken binnen welk tijdsbestek ben jij tevreden?
  • Wat is je advertentie­budget?

Van
goed idee

Naar
rake realisatie

METEN IS WETEN

We monitoren de vooruitgang, meten de resultaten en trekken conclusies. Zijn de gestelde doelen behaald? Is de doelgroep bereikt? Wat vindt de doelgroep van jouw merk? Stellen we een aangescherpte claim op om de fases nogmaals te doorlopen of zijn er intussen wellicht al nieuwe doelen te formuleren? Ga de uitdaging met ons aan richting rake realisatie.

#analyseren #concluderen #aanscherpen

Voorbeeldcases?

We werken voor mooie mensen en merken